فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

 

مردم در ارومیه با والیبال زندگی می کنند، با والیبال نفس می کشند / هفته سوم لیگ ملت ها میزبانی شایسته را معرفی کرد

 
مردم در ارومیه با والیبال زندگی می کنند، با والیبال نفس می کشند / هفته سوم لیگ ملت ها میزبانی شایسته را معرفی کرد

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی حمایت و تشویق بی‌نظیر تماشاگران عاشق والیبال، شور و نشاط عمومی جامعه، همکاری و همدلی مردم و دست‌اندرکاران اجرایی و پیروزی های درخشان تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال 2019 را از نکات ارزشمند و همواره به یادماندنی میزبانی ارومیه در این رقابت ها دانست.

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، عبدالله چمن‌گلی درخصوص میزبانی ارومیه در هفته سوم لیگ ملت‌های 2019 گفت: ماه ها تلاش و پیگیری و برنامه ریزی برای این میزبانی و تشکیل جلسات هماهنگی متعدد موجب شد تا علاوه بر اینکه زیرساخت ها و شرایط و امکانات این میزبانی فراهم شده و مورد تایید FIVB قرار گیرد، بلکه همدلی و هم افزایی دست اندرکاران و مسئولین کمیته های ستاد برگزاری مسابقات و در راس آنان استاندار ورزشدوست آذربایجان غربی و رهنمودهای ارزشمند نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ارومیه نیز سبب شد تا همه شرایط برای این میزبانی آماده شود.
چمن گلی افزود: والیبال برای مردم ارومیه معنایی متفاوت از هر جای دنیا دارد، مردم در ارومیه با والیبال زندگی می کنند، با والیبال نقس می کشند و این مسئله اوج علاقمندی آنها را نشان می دهد و از این روست که ارومیه از نظر فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) به شهر عشاق والیبال لقب گرفته است.
وی ادامه داد: همه از ماه ها قبل منتظر آغاز این مسابقات بودیم، مسابقاتی که برای مردم عاشق والیبال ارومیه و استان بسیار مهم بود و حضور 6 بازیکن ارومیه ای در ترکیب تیم ملی بر شور و هیجان مردم ارومیه افزوده بود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: نتیجه این کار گروهی شبانه روزی در کنار حمایت های مستمر وزارت ورزش و جوانان و استانداری و همکاری فدراسیون والیبال میزبانی شایسته این مسابقات بود.
چمن گلی گفت: رضایت سرپرستان و بازیکنان تیم های ملی لهستان، روسیه و کانادا از این میزبانی و انجام بازی های زیبا، دیدنی و مهیج که شور و نشاط تماشاگران را دوچندان کرده بود و سبب شد تا هر 3 تیم قدرتمند حریف ایران مقهور جوانان غیور تیم ملی شدند و البته شادمانی های وصف ناپذیر مردم عاشق والیبال ارومیه پس از بردهای درخشان ایران همه و همه دست به دست هم داد تا ارومیه در تاریخ والیبال جهان ماندگار شود.
چمن گلی افزود: در ایام برگزاری این مسابقات چهره شهر به معنای کامل والیبالی شده بود، پیر و جوان، بازاری و کارمند، دانش آموز و دانشگاهی و کارگر همه در یک کلام صحبت از شور والیبال لیگ ملت ها در ارومیه می کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در خاتمه گفت: در این مسابقات تماشاگران فهیم و مسئولین خدوم سنگ تمام گذاشتند و در آخر نیز با صدرنشینی تیم ملی ایران مسابقات را در ارومیه به پایان رساندند.
چمن گلی ساخت سالن های با ظرفیت جمعیتی بالاتر را یکی از نیازها و مطالبات جدی این شهر عاشق والیبال دانست و گفت: با پیگیری های لازم قطعا این کار را انجام خواهیم داد و البته خوشحالیم که در این 3 روز مسابقات، نشاط عمومی مردمی و رضایت تیم ها و مسئولین را بدست آوردیم.
 
 

سعید سلیمان زاده بعنوان دبیر گروه بودو منصوب شد 

با توجه به درخواست گروه بودو و موافقت فدراسیون سعید سلیمان زاده به بعنوان دبیر این گروه  کشور منصوب گردید

29 / 3 / 1398برچسب:, :: 11:47 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

دیدار تیم‌های والیبال ایران و روسیه

 

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه ۲۶ خرداد ماه ۱۳۹۸ در آخرین بازی هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در ارومیه به مصاف تیم ملی روسیه رفت که در پایان تیم کشورمان با نتیجه سه بر صفر تیم روسیه را شکست داد.

۲۶ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۹:۳۳

عکس: منا هوبه فکر و ‏‬ سهیل فرجی

آذربایجان‌غربی استانی با ظرفیت میزبانی مسابقات مهم ورزشی است

 
آذربایجان‌غربی استانی با ظرفیت میزبانی 
مسابقات مهم ورزشی است

معاون امور مجلس،حقوقی و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در ارومیه گفت: آذربایجان‌غربی استانی با ظرفیت میزبانی مسابقات مهم ورزشی است.

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، سیدهادی حسینی معاون امور مجلس،حقوقی و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان که در سفری یک روزه به ارومیه سفر کرده است در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی این شهر از جمله ورزشگاه 15000 نفری شهیدباکری، مجموعه ورزشی تختی، مجموعه 6000نفری غدیر و فرهنگسرای جوان گفت: استان آذربایجان غربی از استان های ورزشی کشور است که بدلیل هم مرزی با 3 کشور از استان های مهم کشور به حساب می آید.
وی افزود: آذربایجان غربی ظرفیت میزبانی از رویدادها و رخدادهای ورزشی مهم و معتبر را دارد و در این خصوص میزبانی لیگ ملت های والیبال در خردادماه یکی از مهم ترین مسابقات است و هم اکنون در حال بازدید از شرایط میزبانی شهر ارومیه هستم.
وی ادامه داد: در بازدید از ورزشگاه 15000 نفری نیز، امسال شاهد پیشرفت فیزیکی مناسب هستیم و هم در بازدید از سایر اماکن ورزشی شاهد امکانات خوب و آماده سازی مناسب هستیم و وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل استان و همکاران ما در اداره کل فرصت مناسبی برای جوانان این منطقه فراهم می کنند.
30 / 2 / 1398برچسب:, :: 11:55 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

افتتاح و کلنگ زنی ۹ پروژه ورزشی همزمان با سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی

 
افتتاح و کلنگ زنی ۹ پروژه ورزشی همزمان با سفر
 ریاست جمهوری به آذربایجان غربیهمزمان با سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی با حضور وزیر ورزش و جوانان ۶ پروژه ورزشی در شهرهای خوی، س

.

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، در سفر رییس جمهور به استان، با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، ۶ پروژه ورزشی شامل ورزشگاه ۶۰۰۰نفری فوتبال سلماس، سالن تیراندازی شهداء و زورخانه پوریای ولی خوی، سالن چندمنظوره سرو ارومیه، سالن چندمنظوره و محوطه سازی و دیوارکشی فیرورق افتتاح خواهندشد.
اعتبار و مساحت این پروژه ها بترتیب، ورزشگاه ۶۰۰۰نفری سلماس۴۰۰میلیارد ریال در مساحد ۲۸۲۰۰مترمربع، سالن تیراندازی شهداء ۱۷میلیارد ریال در مساحت ۱۰۳۰مترمربع، زورخانه پوریای ولی ۵.۲میلیارد ریال در مساحت ۴۶۶مترمربع و سالن ورزشی چندمنظوره سرو با اعتبار ۸.۸میلیارد ریال و در مساحت ۱۸۰۰مترمربع، سالن چندمنظوره فیرورق در مساحت ۱۸۰۰مترمربع و با اعتبار ۲۰میلیارد ریال و محوطه سازی و دیوارکشی فیرورق در مساحت ۴ هکتار و اعتبار ۴.۵میلیارد ریال است.
همچنین عملیات اجرایی ۳ سالن ورزشی طبقاتی در شهرهای چالدران، سلماس و ماکو با اعتبار ۸۰میلیارد ریال و هر سالن در زیربنای ۹۰۰مترمربع و در ۲ طبقه کلنگ زنی خواهدشد.

تاکید وزیر ورزش و جوانان بر جداسازی جوانان از ورزش

 
تاکید وزیر ورزش و جوانان بر جداسازی جوانان از
 ورزش

مسعود سلطانی فر گفت :موضع دولت صدرصد موافق جداسازی جوانان از ورزش است چرا که اعتقاد و باور داریم مسائل جوانان نظیر اشتغال ، مسکن ، تحصیل و ازدواج زیر مجموعه یک وزارتخانه نمی تواند قرار گیرد .

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، در دویست و سومین شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانیفر با تاکید بر جداسازی جوانان از ورزش گفت : نظر و موضع دولت صدرصد موافق جداسازی این دو بخش و تشکیل سازمان مستقل ملی جوانان است .
دکترمسعود سلطانی فر گفت :موضع دولت صدرصد موافق جداسازی جوانان از ورزش است چرا که اعتقاد و باور داریم مسائل جوانان نظیر اشتغال ، مسکن ، تحصیل و ازدواج زیر مجموعه یک وزارتخانه نمی تواند قرار گیرد .
وی ادامه داد : به محض طرح شدن موضوع جداسازی در صحن علنی مجلس و تصویب قانون ، ظرف دو تا سه ماه آمادگی داریم تمامی مراحل و اقدامات لازم برای جداسازی را از طرف وزارتخانه انجام دهیم .
دکترمسعود سلطانی فر درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت : بارها اعلام کرده ایم صدرصد موافق خصوصی شدن این دو باشگاه هستیم و این موضوع نظر دولت و بنده و مجموعه وزارتخانه است و تاکید می کنم تمامی معاونین و مدیران بایستی هماهنگ با معاون قهرمانی برای واگذاری و خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اقدام کنند و مصوبات دولت در این موارد به سرعت انجام ش

دعوت ۱۷ مچ‎انداز از آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی

 
دعوت ۱۷ مچ‎انداز از آذربایجان‌غربی به اردوی 
تیم ملی

دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی گفت: ۱۷ نفر از مُچ اندازان استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، هادی نوری دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی مُچ‌اندازی اعلام شد که در این بین ۱۷ ورزشکار استان آذربایجان غربی برای حضور در مسابقات آسیایی قرقیزستان ۲۰۱۹ حضور خواهند داشت.
وی اسامی دعوت شدگان استان به شرح زیر اعلام کرد:
محمد ارفعی، مهدی فلاح، حافظ محمدی آذر، سید احمد سید ابراهیمی، غلام عباس ارجمند، رحمان ابوبکری، سهیل فریدی، ریبوار احمد حمزه، امین دولتی، متین عباسی، کامبیز کاکه مَمی، میلاد قاسم زاده، مهران یوسف نژاد، کامیار حسن، فرید ابراهیمی، سید کاظم طریقت، مراد علیزاده

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

حرکت مبتنی بر گام دوم انقلاب و رونق تولید زمینه ساز پیشرفت همه جانبه کشور خواهد بود

 
حرکت مبتنی بر گام دوم انقلاب و رونق تولید زمینه ساز پیشرفت همه جانبه کشور خواهد بود

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی حرکت جهادی میتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب و رونق تولید را زمینه ساز پیشرفت همه جانبه کشور دانست.

 
 
دکتر چمن گلی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1398 با تأکید بر عزم عمومی در راستای تحقق شعار سال گفت: همه ما بعنوان فرزندان این انقلاب در قبال مسائل کشورمان مسئولیم و باید با اتحاد و همدلی و تلاش و پشتکار در فضایی امیدبخش در راه حل مشکلات موجود که بویژه در حوزه معیشتی و اقتصادی با تحریم های ظالمانه دشمنان انقلاب رقم خورده است گام بر داریم.
وی بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب را نقشه راهی جامع و راهگشا در حل مشکلات و توسعه و اعتلای کشور دانست و گفت: امروز وظیفه هر ایرانی است که با روحیه جهادی در سنگر مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن نقش های مؤثر خود را ایفا کند.
چمن گلی در ادامه افزود: امسال مقام معظم رهبری با عمق بینش و آینده نگری و وضعیت حاضر کشور شعار " رونق تولید " را برای سال 98 انتخاب فرمودند که در حقیقت مکمّل همان مسیر جهادی ترسیم شده در بیانیه گام دوم انقلاب است.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: این شعار تعیین نقشه کلی راه برای خواص و ایجاد حساسیت برای همگان است. رهبری با تحلیل شرایط موجود و بررسی آسیب‌ها و نقاط قوت و درک فاصله و وضعیت امروز سعی می‌کنند نظر جامعه را نسبت به اولویت‌ها و مسائل ضروری نظام و کشور و مردم جلب کنند.
عبدالله چمن گلی با تأکید بر اینکه برای تحقق شعار سال درک درست ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی و شناخت کمبودها و آسیب‌ها و مقابله با موانع ضروری است، گفت: نقش اصلی این راهبرد و شعار رهبری برعهده جوانان است که با روحیه جهادی و نشاط و پویایی خود در مسیر توسعه و رونق تولید ملّی گام بردارند.
وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز با تأسی از منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت محترم تدبیر و امید و مجموعه وزارت ورزش و جوانان با پشتوانه سازی برای مشارکت جوانان توانمند و خلاق در عرصه های مختلف و بخصوص سنگر رونق تولید، امسال با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم در عرصه های ورزشی و حوزه جوانان به فضل الهی کارهای خوبی را انجام خواهد داد.
دکتر چمن گلی با اشاره به موفقیت های ارزشمند و درخشان ورزشکاران و جوانان استان در سال 97 گفت: به رغم تحریم های ظالمانه دشمنان و شرایط اقتصادی کشور، شاهید موفقیت های بزرگی در عرصه ورزش و نیز بخش جوانان بودیم که همه نشان از ایمان بلند و غیرت و تخصص این جوانان عزیز دارد.
چمن گلی اعتماد به جوانان و افزایش مشارکت اجتماعی این قشر فعال و پویای جامعه را در امور مختلف ضروری دانست و گفت: در سال گذشته در کنار موفقیت های بزرگ ورزشی استان بخصوص در بازی های آسیایی و پارآسیایی 2018 و مسابقات مختلف جهانی و بین المللی، میزبانی های مهم بین المللی و کشوری و نیز رقابت های داخلی همچون المپیاد استعدادهای برتر ورزشی و نیز توسعه و تعمیم ورزش در بین آحاد مختلف مردم بخصوص مناطق محروم و کم برخوردار و نیز اهتمام جدی به ورزش بانوان و نیز توسعه ورزش روستایی که همگی با تلاش جمعی محقق گردید توانستیم تعداد سمن های جوانان را افزاش دهیم و با برنامه ریزی لازم این عدد را به 85 رساندیم که با صدور اعتبارنامه های جدید شاهد رویکرد بسیار خوب و جهشی بزرگ در حوزه جوانان خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی فعال شدن تمامی پروژه های عمرانی ورزشی استان را یکی دیگر از گام های بزرگ سال 97 دانست و گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعدادی از این پروژه ها آماده بهره برداری شد و تعدادی نیز به فضل الهی در سالجاری افتتاح خواهند شد که استادیوم 15000 نفری فوتبال ارومیه و سالن های ورزشی و خانه های جوانان و چندین پروژه ورزشی دیگر بخصوص استادیوم های 5000 نفری در شهرستان های سلماس، خوی و مهاباد در دستور کار قرار دارد.
چمن گلی در خاتمه از عموم جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان خواست تا با روحیه جهادی و تلاش و پشتکار با اهدافی بزرگ سال جدید را آغاز کنند و در این بین نقش جوانان در مسیر موفقیت کشور و تحقق شعار سال بسیار مهم است.
 
 
 

 والیبالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

 
5 والیبالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

پنج بازیکن ارومیه ای از استان آذربایجان غربی شامل امیرحسین توخته، بردیا سعادت، سهیل مسعود، علی اصغر نبی زاده و امیرحسین همتی به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان دعوت شدند.

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان 22 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که نام پنج بازیکن ارومیه ای نیز در بین آنان دیده می شود.
بر اساس اعلام فدراسیون این اردو در راستای آمادگی برای شرکت در رقابت های جهانی مصر 2019 از 6 تا 27 فروردین ماه جاری در سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود.
مهدی جلوه، امیررضا سرلک، حسین سپیداری، امیرحسین تقوی از تهران، رضا محمود آبادی از فارس، محمد ولی‌زاده، حسین عزیزی از آذربایجان شرقی، علیرضا عبداللهی، امیرحسین خانی از گیلان، علی حاجی‌پور از خراسان شمالی، مصطفی کشمیری، ایمان قلیچ‌راد و عبدالمختار بوش از گلستان، رضا مهرجوی از مازندران، سهیل کمال آبادی از مرکزی، امین خواجه‌ خلیلی از یزد، عرفان جلالی‌نژاد از مازندران دیگر بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.
سرپرست هیات والیبال آذربایجان غربی گفت: طی چند روز گذشته نیز سعید معروف، امیر فلاحت خواه، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، میثم صالحی، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده بودند؛ اسما سعیدی و معصومه اسماعیلی نیز دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بانوان هستند.
 
 
17 / 1 / 1398برچسب:, :: 8:16 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

برای توسعه همه جانبه ورزش استان و میزبانی شایسته لیگ ملت‌های والیبال باید تلاش کنیم

 
برای توسعه همه جانبه ورزش استان و میزبانی شایسته لیگ ملت‌های والیبال باید تلاش کنیم

آخرین جلسه شورای ورزش استان در سال 97 به ریاست معاون سیاسی، امینتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، آخرین جلسه شورای ورزش استان صبح دوشنبه 27 اسفند 97 به ریاست علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.
علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توجه به همه رشته های ورزشی با هدف اعتلای ورزش قهرمانی و تعمیم و توسعه ورزش های همگانی گفت برگزاری و میزبانی مسابقات بین المللی آتی لیگ ملت های 2019 در استان در سال آینده که یکی از بزرگترین فرصت های ما برای معرفی آذربایجان غربی و شهر ارومیه به دنیا می باشد.
وی خاطر نشان کرد: همه دستگاه های اجرایی باید برای در اختیار قرار دادن امکانات ورزشی برای آحاد مردم همگام باشند زیرا ورزش همگانی و استفاده مردم همه محلات امری لازم و ضروری است.
مصطفوی افزود: متولیان باشگاه ها نیز باید برای عدم استفاده از مواد غیرمجاز مورد آموزش قرار گیرند تا شاهد اتفاقات ناگوار و آسیب های اجتماعی در حوزه ورزش نباشیم.
مصطفوی توجه به ورزش بانوان و توسعه ورزش های بومی و محلی را یکی از نیازهای اساسی سلامت و نشاط اجتماعی انست و از عموم مسئولین برای توسعه همه جانبه ورزش استان خواست تا نگاهی فراسیستمی به این نیاز اصلی داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین فرصت بهره مندی از ظرفیت دیپلماسی ورزشی با درنظر گرفتن همجواری با چند کشور خارجی را یکی از ارکان توسعه بین المللی ورزشی استان دانست و از عموم اعضای شورای ورزش خواست تا با دقت نظر این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.
در ابتدای این جلسه هم، عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: ورزش زبان دیپلماسی و زبان گویای هر کشور است و باید تلاش کنیم با همراهی همه دستگاه ها برای رشد و توسعه ورزش استان تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: ورود بخش خصوصی هم به ورزش از جمله راهکارهاییست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد زیرا امکانات و اعتبارات محدود و اداره کل در شرایط کنونی ناشی از تحریم های ظالمانه اقتصادی دشمن، شرایط را برای ما دشوار کرده ولی با این حال با قدرت به کارمان ادامه دهیم و علاوه بر راکد نماندن هیچ پروژه های نگاه متوازن و عادلانه ای به توسعه ورزش در تمامی بخش ها داریم.
در انتهای این مراسم، احکام مسئولین کمیته های ستاد برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت های 2019 به مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد اعطا شد.

اطلاعیه
برای اولین بار در ایران و جهان  برگزاری فستیوال بهترینهای گروه  بودو ایران و جهان 
 در سه رشته رزمی# بوکس# کشتی#
 در ده مبارکه  فجر با مشارکت سه فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و در شهرستان اورمیه  برگزار  خواهد شد
با دعوت از برترین  سنگین وزنهای کشتی ایران و جهان
با دعوت از برترین  بوکسورها  دو وزن ۸۱ کیلو
 ۹۱ کیلوگرم ایران و جهان
و با دعوت از برترین  رزمی کاران k1    (کی وان) سه وزن ۹۱ کیلو ۸۰ کیلو و ۷۰ کیلو از ایران و جهان
 تمامی شرکت کنندگان  عضو تیم ملی و از قهرمانان جهان می باشد
اهدای جوایز نفیس  به قهرمانان
یک شب پر از خاطره و ورزشی و هیجان برای اولین بار تجربه خواهید کرد قهرمانانی که تا  به حال در رسانها و مجله ها و خبرهای ورزشی  دیده اید در این رویداد مهم جهانی  از نزدیک خواهید دید
فدراسیون بودو آسیا و ایران
@budoiran
www.ufcs.ir

دکتر عبدلله چمن گلی

سعید سلیمانزاده دبیر کل بودو ایران و قهرمان جهان و آسیاریاستدر فدراسیون بودو آسیا و مدیر کل ورزش وجوانان استان آذربایجان غربی ربزرزردبیدززر

و سعید سلیمانزاده دبیر کل بودو ایران و قهرمان جهان و آسیا

9 / 10 / 1397برچسب:, :: 9:10 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

 اطلاعیه          اطلاعیه
پس از یک سال انتظار و پی گیریهای  شبانه روزی جناب دکتر چمن گلی  ریاست محترم فدراسیون بودو اسیا و حاج اقا ایراندوست دبیرکل بودواسیا و همچنین   دکتر رشیدی ریاست محترم فدراسیون  ورزشهای رزمی کشور و دکتر شادنیا دبیر محترم فدراسیون  ومهندس رسولی ریس هیت ورزشهای رزمی استان آذربایجان  غربی و آقای سعید سلیمانزاده نماینده  سابق بودو در کشور..


نمایندگی فدراسیون بودو  در ایران ثبت شد و در وزارت ورزش و جوانان به عنوان گروه بودو ایران به رسمیت شناخته شد و زیر نظر فدراسیون ورزشهای  رزمی شروع به کار کرد و عیدی ویژه به جامعه رزمی کشور داده شد و از تاریخ 97/1/7 آغاز به کار کرد دفتر  فدراسیون آسیا بودو در اورمیه دایر می باشد
از این تاریخ به بعد کلیه اعزامها و مسابقات معتبر با شورای برون مرزی را با فدراسیون بودو اسیا تجربه خواهید کرد
جا دارد از کلیه ورزشکارانی و قهرمانان که این چند سال در کنار فدراسیون بودو بودند و در مسابقات برون مرزی شرکت کردند و برای کشور عزیزمان مدال قهرمانی و غیره کسب کردند تشکر عرض می نمایم
روابط عمومی فدراسیون بودو آسیا

9 / 10 / 1397برچسب:, :: 7:19 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

 

اعزای فدراسیون بودو آدکترعبدالله چمن گلی ریاست فدراسیون بودو آسیا

 دبیر کل  آسیا حاج اقا  کیومرث ایراندوست

ریاست فدراسیون بودو ایران مهندس امیر رسولی

دبیرکل بودو ایران سعید سلیمانزاده

 سیا

آغاز مسابقات بین‌المللی
کاراته از جمعه در ارومیه/آذربایجان‌غربی پایتخت ورزش کشور می‌شود

 

 اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با رهبری دکتر عبدالله
چمن‌گلی توانست رتبه برتر ارزیابی کشوری را از آن خود کند و وزیر ورزش و
جوانان از دکتر چمن گلی در گردهمایی سالانه به میزبانی مشهد مقدس تقدیر
کرد.

 

 رئیس هیأت استان امیررسولی

 

.
وی بیان کرد: درفشی در دیدار فینال با برتری مقابل حریفی از کشور میزبان قهرمان شد و کامرانی با پیروزی برابر حریفی از عراق به مدال طلا رسید.
مربی تیم منتخب بودوی استان ادامه داد: صدفی با غلبه بر حریفی از گرجستان علاوه بر کسب سومین طلای تیم منتخب استان، در بخش مسابقات حرفه ای نیز با پیروزی مقابل ورزشکار میزبان کمربند طلایی این رشته را بر کمر بست.
سلیمان زاده که مربیگری و سرپرستی تیم آذربایجان غربی را بر عهده داشت، بیان کرد: تیم آذربایجان غربی قرار بود پنج ورزشکار به این فستیوال جهانی اعزام کند ولی به دلیل مشکلات ویزا و شورای برون مرزی تنها سه ورزشکار به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران عازم این رقابت ها شد.
به گزارش ایرنا خردادماه امسال با اعطای احکام جداگانه اعضای کنفدراسیون آسیایی و فدراسیون ملی با حضور رییس فدراسیون جهانی در ارومیه معرفی شد.
عبدالله چمن گلی، کیومرث پورایراندوست و آیدا آزادی به ترتیب رییس، دبیر کل و نایب رییس کنفدارسیون بودو آسیا شدند و در کنار آن احکام فدراسیون بودو ایران به امیر رسولی به عنوان رییس، اکرم مهدی زاده نایب رییس و محمد سلیمان زاده دبیر فدراسیون ملی به آنها اهدا شد.
فدراسیون رزمی بودو ایران به طور رسمی و با مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده که ریاست آن را امیر رسولی رییس هیات ورزشهای رزمی آذربایجان غربی بر عهده دارد.
این رشته ورزشی یکی از سبک های هنرهای رزمی و در حال حاضر برای مردم نا آشناست؛ و یکی از سبک های هنرهای رزمی است که پیشتر زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت داشته است و از این پس با تشکیل فدراسیون جدید عملکرد مستقلی خواهد داشت.
شعار رشته ورزشی بودو ایجاد صلح و آرامش است و ورزشکاران این رشته اعتقاد دارند بهترین حمله همان خوب دفاع کردن است.

 

6 / 10 / 1397برچسب:, :: 8:37 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

    ش

رزمی کاران آذربایجان غربی 3 مدال طلای جهانی کسب کردند
ارومیه- ایرنا- دبیر فدراسیون بودوی کشور آذربایجان غربی گفت: قاسم صدفی، حجت بی درفش و رضا کامرانی رزمی کاران اهل شهرستان سلماس، سه مدال طلا و یک کمربندی حرفه‌ای در فستیوال جهانی 2018 باکوی جمهوری آذربایجان کسب کردند.
به اشتراک بگذارید:

.
وی بیان کرد: درفشی در دیدار فینال با برتری مقابل حریفی از کشور میزبان قهرمان شد و کامرانی با پیروزی برابر حریفی از عراق به مدال طلا رسید.
مربی تیم منتخب بودوی استان ادامه داد: صدفی با غلبه بر حریفی از گرجستان علاوه بر کسب سومین طلای تیم منتخب استان، در بخش مسابقات حرفه ای نیز با پیروزی مقابل ورزشکار میزبان کمربند طلایی این رشته را بر کمر بست.
سلیمان زاده که مربیگری و سرپرستی تیم آذربایجان غربی را بر عهده داشت، بیان کرد: تیم آذربایجان غربی قرار بود پنج ورزشکار به این فستیوال جهانی اعزام کند ولی به دلیل مشکلات ویزا و شورای برون مرزی تنها سه ورزشکار به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران عازم این رقابت ها شد.
به گزارش ایرنا خردادماه امسال با اعطای احکام جداگانه اعضای کنفدراسیون آسیایی و فدراسیون ملی با حضور رییس فدراسیون جهانی در ارومیه معرفی شد.
عبدالله چمن گلی، کیومرث پورایراندوست و آیدا آزادی به ترتیب رییس، دبیر کل و نایب رییس کنفدارسیون بودو آسیا شدند و در کنار آن احکام فدراسیون بودو ایران به امیر رسولی به عنوان رییس، اکرم مهدی زاده نایب رییس و محمد سلیمان زاده دبیر فدراسیون ملی به آنها اهدا شد.
فدراسیون رزمی بودو ایران به طور رسمی و با مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده که ریاست آن را امیر رسولی رییس هیات ورزشهای رزمی آذربایجان غربی بر عهده دارد.
این رشته ورزشی یکی از سبک های هنرهای رزمی و در حال حاضر برای مردم نا آشناست؛ و یکی از سبک های هنرهای رزمی است که پیشتر زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت داشته است و از این پس با تشکیل فدراسیون جدید عملکرد مستقلی خواهد داشت.
شعار رشته ورزشی بودو ایجاد صلح و آرامش است و ورزشکاران این رشته اعتقاد دارند بهترین حمله همان خوب دفاع کردن است.

 

دکتر عبدلله چمن گلی ریاست فدراسیون بودو آسیا  موافقت فستیوال جهانی جایزه بزرگ به میزبانی  ایران استان آذربایجان غربی اورمیه را صادر فرمودند 

امیر رسولی ریاست فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )

به روابط عمومی فدراسیون خبر میزبانی را چنین تشریح کردند

جلسه ای که با اعضای فدراسیون بودو ایران و آسیا  به ریاست دکتر چمن گلی  ریس بودو آسیا و دبیر بودو آسیا حاج اقا ایراندوست 

و امیر رسولی ریس گروه بودو ایران و دبیر گروه بودو ایران سعید سلیمانزاده  و دیگر اعضا برگزار شد مقرر گردید

که در این فستیوال از بهترین ها ایران و جهان  دعوت خواهد شد با مشارکت سه فدراسیون

# کشتی #  بوکس # رزمی #

 فدراسیون کشتی سنگین وزن آزاد دو وزن بهترینهای ایران و جهان

فدراسیون بوکس  دو وزن از بهترینهای  ایران و جهان

فدراسیون رزمی سه وزن از بهترینهای ایران و جهان

مکان مسابقات استان  آذربایجان غربی اورمیه سالن 6 هزار نفری غدیر به مدت یک شب با تمامی امکانات در سطح حرفه ای خواهد بود

این مسابقات در ده  مبارکه فجر 97  امسال برگزار خواهد شد

به نفرات قهرمان جوایز نفیس نقدی اهدا خواهد شد

وبا حضور مقامات ورزشی کشوری و استانی و بین المللی و ملت ورزش دوست و همیشه در صحنه  استان  خواهد بود

این تفاهم نامه با درخواست میزبانی جهت اخذ شورای برون مرزی به  وزارت ورزش و جوانان  ارسال شد 

توضیهات بیشتر را در روزهای آینده از طریق سایت فدراسیون اعلام گردید

 

4 / 12 / 1392برچسب:, :: 11:37 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

 

سال 1385 | سال 1386 | سال 1387 | سال 1388 | سال 1389 | سال 1390 | سال 1391 | سال 1392
 

 

نمایش تک صفحه ای

نام و نام خانوادگی

رشته ورزشي

سبك

رده سني

تاريخ دعوت به اردوي تيم ملي

شهرستان

سپیده صفری

تکواندو

 

نوجوانان

91/01/01

ارومیه

سولماز نقی لو

تیراندازی

 

نوجوانان

91/01/06

ارومیه

مهسا اروجی

تیراندازی

 

نوجوانان

91/01/06

ارومیه

محمد باقری ساراجوق

قایقرانی

 

جوانان

91/01/07

نقده

الهه قهرمانی

شمشیربازی

 

نوجوانان

91/01/09

ارومیه

سکینه نوری

شمشیربازی

 

نوجوانان

91/01/09

ارومیه

مجتبی شاهی

نابینایان

جودو

بزرگسالان

91/01/15

ارومیه

ساسان اسدزاده

معلولین و جانبازان

 

بزرگسالان

91/01/18

ارومیه

ناصر حسن پور

معلولین و جانبازان

 

بزرگسالان

91/01/18

ارومیه

سیامند رحمان

معلولین و جانبازان

 

بزرگسالان

91/01/18

اشنویه

محمد اثنی عشری

هاکی

 

نسخه چاپي
منتظریم تا وزارتخانه زمان برگزاری را به ما اعلام کند
نوحی: نامه موافقت شورای برون‌مرزی برای برگزاری فستیوال را گرفته‌ایم/ سجادی گفته مشکل را حل می‌کند

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: نامه موافقت شورای برون مرزی را برای برگزار فستیوال هنرهای رزمی گرفته‌ و مدارک را به وزارت ورزش ارائه کرده‌ایم و تنها منتظریم زمان برگزاری مسابقات را به ما اعلام کنند.

خبرگزاری فارس: نوحی: نامه موافقت شورای برون‌مرزی برای برگزاری فستیوال را گرفته‌ایم/ سجادی گفته مشکل را حل می‌کند
  •  
  •  
  •  

محمد نوحی  در مورد صحبت‌های نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی که اگر فدراسیون ورزش‌های رزمی نامه موافقت شورای برون مرزی و مدارک خواسته شده را به وزارتخانه ارائه کند، می‌تواند چهارمین دوره فستیوال جهانی هنرهای رزمی را برگزار کند، گفت: ما نزدیک 700 میلیون تومان برای تهیه مدال، تندیس،‌ کاپ، کت و شلوار برای قهرمانان و تیم‌های حاضر در مسابقات هزینه کرده‌ایم. از همه مهمتر زمان و مکان برگزاری مسابقات را اعلام کرده‌ایم و طبق قراردادی که با اسپانسر مسابقات داریم باید ضرر و زیان پرداخت شود.

وی افزود: نامه موافقت شورای برون مرزی با شماره 1031/32 برای برگزاری چهارمین فستیوال هنرهای رزمی موجود است. در شماره نامه دیگر وزارت ورزش به دلیل اینکه وزیرهای پیشنهادی از سوی مجلس شورای اسلامی تائید نمی‌شدند و احساس کردیم ممکن است انتخاب وزیر یک مقدار طولانی شود نامه دیگر به وزارت ورزش در آن مقطع ارسال کردیم تا تاریخ برگزاری فستیوال به زمان دیگری موکول شود. آنها نیز با این موضوع موافقت کردند، اما نمی‌دانم که الان چه مشکلی پیش آمده است. البته شاید گزارش کاملی به نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی ارائه نشده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در ادامه اظهار داشت: همه می‌دانند فستیوال هنرهای رزمی در بهترین سطح فنی برگزار می‌شود. البته این صحبت‌های من نیست؛ صحبت‌های مسئولان شورای المپیک آسیا، رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک ایران و وزیر و معاون قبلی وزارت ورزش است.

نوحی در پاسخ به این سؤال که آیا در رابطه با فستیوال هنرهای رزمی با سجادی صحبت کرده‌اید یا خیر،‌ گفت: بنده با سجادی در رابطه با این موضوع صحبت کردم، او اعلام کرده موضوع را حل خواهد کرد. حتی با وزیر ورزش و جوانان صحبت کردم. خوشبختانه او برای برگزاری چهارمین دوره فستیوال هنرهای رزمی موافقت خود را اعلام کرده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در پایان گفت: امیدوارم زمان برگزاری چهارمین دوره فستیوال هر چه زودتر به ما اعلام شود تا ما نیز بتوانیم به کشورهای میهمان زمان جدیدی را اعلام کنیم تا آنها نیز با کمی تاخیر در مسابقات شرکت کنند. ما همه امکانات برای برگزاری این فستیوال را آماده کرده‌ایم و با صحبتی که با سجادی داشتیم همه مدارک را به آنها ارائه کرده‌ایم و تنها منتظریم زمان برگزاری مسابقات به ما اعلام شود

پرسپولیس به جام خوش‌رنگ نزدیک می‌شود
نیلسون: مس را ۶تایی کردیم چون برای بُرد به کرمان رفتیم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ در دیدار مقابل مس کرمان فقط برای برد به میدان رفتیم و به همین دلیل این تیم را با ۶ گل شکست دادیم.

خبرگزاری فارس: نیلسون: مس را ۶تایی کردیم چون برای بُرد به کرمان رفتیم

نیلسون کوریا  اظهار داشت: خوشبختانه پس از پیروزی خوب و شیرین مقابل ذوب‌آهن 3 امتیاز شیرین دیگر را از خارج از خانه کسب کردیم و به نظرم با این امتیازها به قهرمانی در پایان فصل و جام خوش‌رنگ نزدیک‌تر می‌شویم.

وی افزود: ما بازی بسیار خوبی مقابل مس انجام دادیم اما کر‌مانی‌ها هم با ما پایاپای حرکت کردند و تمرکز بالایی داشتند اما به نظرم گل زودهنگام و گل دوم ما آنها را شتاب‌زده و بسیار از هم پاشیده کرد.

نیلسون گفت: مس کرمان 70 دقیقه پایاپای باپرسپولیس حرکت کرد و اگر اشتباه نکنم آنها فقط 2 گل خوردند اما ما خیلی خوب قدر موقعیت‌های خود را دانستیم و این نشان‌دهنده هوش بالای بازیکنان ما است.

وی خاطرنشا کرد: ما در بازی مقابل مس برای مساوی به زمین نرفته بودیم و به همین دلیل از دقایق اول میل بردن داشتیم. از طرفی دیگر توانستیم به خوبی از اشتباهات مسی‌ها استفاده کنیم که این موضوع باعث شد تا 6 گل بزنیم.

وی در پاسخ سؤالی که آیا تصور می‌کردید 6 گل به مس بزنید، گفت: آمده بودیم ببریم و کاری نداشتیم که مس در کجای جدول است اما باور کنید تصور نمی‌کردیم که 6 گل به حریف بزنیم ولی این اتفاق افتاد و نشان داد که پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی پایان فصل بی‌‌تاب است از طرفی دیگر ما به این 3 امتیاز در این روزهای حساس فوتبال ایران نیاز داشتیم و واقعاً‌ علی‌رغم اینکه پیش‌بینی نمی‌کردیم این اتفاق‌ها بیفتد اما فوتبال باز هم نشان داد که هرکس قدر موقعیت‌های خود را مخصوصاً در بازی‌های خارج از خانه بداند تیم برنده و موفق است. برای ما در این بازی کسب 3 امتیاز مهم بود.

دروازه‌بان قرمزپوشان درباره عملکرد برزیلی‌های مس کرمان نیز گفت:‌من با ادینهو دوستم و همیشه تلفنی با او حرف می‌زنم. او بازیکنی با کیفیت خوب است اما ساختار دفاعی ما به او اجازه نداد که کار خود را انجام دهد.

وی افزود: اما جنیورا را نمی‌شناختم و تازه در بازی با مس با او آشنا شدم. امیدوارم رابطه‌ام با او نیز در آینده مثل ادینهو خوب باشد. امیدوارم که بازیکنان برزیلی مس کرمان در بازی‌های آینده موفق باشند چون آنها کیفت بالای دارند.

نیلسون درباره داوری بازی با مس نیز گفت: به نظر من داور بازی مشکلی نداشت که آن اتفاقات عجیب افتاد راستش را بخواهید صحنه پنالتی را هم دیدیم که به نظرم آن پنالتی بود. حالا من نمی‌دانم چرا مردم کرمان آنقدر ناراحت بودند و یکسری حرف‌ها را زدند. ولی ما باید همیشه به داوران هم احترام بگذاریم. به نظرم داور بازی پرسپولیس و مس خیلی خوب و شجاعانه قضاوت کرد البته الان خیال نکنید ما برده‌ایم این حرف را می‌زنم چون ما با زدن 6 گل ثابت کردیم که مستحق پیروزی بودیم و نمی‌توان داوری را به بازی ربط داد اما باید خیلی زود این بازی را فراموش کنیم چون روز به روز کار ما سخت‌تر می‌شود و تیم‌ها مقابل ما که بالای جدولی هستیم انگیزه‌شان چند برابر خواهد شد.


درخشش موی تاکاران شاهین دژی با کسب 3 مدال طلا و 1 مدال نقره

 ورزشکاران شاهین دژی به نمایندگی از کشور ایران در مسابقات بین المللی موی تای جام مولانا در کشور ترکیه خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شاهین دژ سرپرست تیم اعزامی گفت : این مسابقات باعنوان جام مولانای در کشور ترکیه برگزار شد که دراین دوره از مسابقات 10 تیم از کشورهای جمهوری آذربایجان، قرقیزستان، الجزایر، جمهوری اسلامی ایران و تیم های منتخب استانهای آنتالیا، مرسین، قونیا، آنکارا، سیواس، زونقولداغ، استانبول و ارزروم و تیم ملی ترکیه حضور داشتند که 4 ورزشکار شاهین دژی به نمایندگی از تیم ایران در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند.

سرپرست تیم اعزامی از کشورمان افزود : دراین دوره از مسابقات 45 ورزشکار در 12 وزن و در دو بخش مردان و زنان در سالن سرپوشیده استادیوم آتاتورک شهر قونیه با هم رقابت کردند. که آقای مهدی امیرخانی در وزن 71 کیلوگرم ضمن کسب مدال طلا عنوان فنی ترین ورزشکار و کمربند قهرمانی را به خود اختصاص داد و مصدق کوخه احمدی با شکست در مقابل حریف ترکیه ای خود به مدال نقره بسنده کرد، حجت اسدالهی با شایستگی دومین نشان طلا و سعید سلیمان زاده در سنگین وزن سومین مدال طلای تیم کشورمان را به دست آوردند.

در این مسابقات تیم ترکیه با کسب 5 مدال طلا و 6 کمربند قهرمانی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد وتیم جمهوری اسلامی ایران دوم و جمهوری آذربایجان با یک مدال طلا در جایگاه سوم ایستاد.


مسابقات بين المللي موي تاي جام مولانا/درخشش ورزشكاران آذربايجان غربي در تركيه

مسابقات بين المللي موي تاي جام مولانا/درخشش ورزشكاران آذربايجان غربي در تركيه

 نخستين دوره مسابقات بين المللي موي تاي جام مولانا با نائب قهرماني تيم آذربايجان غربي از كشورمان به پايان رسيد.

به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي تيم موي تاي آذربايجان غربي كه به نمايندگي از جمهوري اسلامي ايران در قالب تيمي 5 نفره بنا به دعوت فدراسيون موي تاي جمهوري تركيه به استان قونيه اين كشور سفر كرده بود، توانست در نخستين دوره تورنمنت بين المللي موي تاي جام مولانا پس از تيم ميزبان عنوان نائب قهرماني اين مسابقات را بدست آورد.
در نخستين دوره اين مسابقات كه با شركت 10 تيم از كشورهاي: جمهوري آذربايجان، قرقيزستان، الجزاير، جمهوري اسلامي ايران و تيم هاي منتخب استانهاي: آنتاليا، مرسين، قونيا، آنكارا،سيواس، زونقول داغ، استانبول و ارزروم و نيز تيم ملي تركيه شنبه شب با شركت 45 ورزشكار در 12 وزن و در دو بخش مردان و زنان در سالن سرپوشيده يكصدمين سالگرد استاديوم آتاتورك شهر قونيه برگزار گرديد، تيم آذربايجان غربي متشكل از 4 ورزشكار شاهين دژي ، مهدي اميرخاني در وزن 71 كيلوگرم، مصدق كوخا احمدي در وزن 75 كيلوگرم، حجت اسدالهي در وزن 81 كيلوگرم و سعيد سليمان زاده در وزن 91+ كيلوگرم و هاشم محمد زاده بعنوان سرپرست با كسب 3 مدال طلا و يك نقره به مقام نائب قهرماني رسيد.
در اين مسابقات مهدي اميرخاني در وزن خود ضمن كسب مدال طلا عنوان فني ترين ورزشكار و كمربند قهرماني را به خود اختصاص داد. همچنين مصدق كوخا احمدي در مقابل حريف تركيه اي خود فقط به مدال نقره بسنده كرد، حجت اسدالهي با شايستگي دومين و سعيد سليمان زاده در سنگين وزن سومين مدال طلاي تيم كشورمان را بدست آورد تا هر 4 ورزشكار اعزامي استان موفق به كسب مدالهاي ارزشمندي شوند.
نكته قابل توجه در اين مسابقات پخش نوحه هاي سوگ حضرت ابالفضل العباس(ع) در هنگام معرفي ورزشكاران كشورمان بود كه بدليل همزماني با ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني توسط تيم آذربايجان غربي جلوه زيبايي به سالن برگزاري مسابقات داده بود و ورزشكاران كشورمان به مدد الهي و توسل بر ائمه اطهار عليهم السلام علي الخصوص قمر منير بني هاشم و حضرت اباعبدا...الحسين(ع) به اين موفقيت دست يافتند.
شايان ذكر است در اين مسابقات تيم تركيه با كسب 5 مدال طلا و 6 كمربند قهرماني عنوان قهرماني را به خود اختصاص داد و جمهوري آذربايجان با يك مدال طلا در جايگاه سوم ايستاد.
اين مسابقات به همت فدراسيون موي تاي تركيه و با هماهنگي دو پيشكسوت و قهرمان اسبق موي تاي اين كشور مصطفي دينچر و اسماعيل كوكسال روزشنبه 25 آبان ماه در قونيه برگزار شد.
گفتني است قونيه يكي از استانهاي تركيه است كه آرامگاه مولانا شاعر فارسي زبان سده هفتم در آنجا مي باشد.

اعزام 4 ورزشکار موی تای کار شاهین دژی به مسابقات بین المللی

 4ورزشکار موی تای شاهین دژی به مسابقات جام مولانای ترکیه اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی  فرمانداری شهرستان شاهین دژ  این مسابقات بمدت 2 روز در شهر قونیه و باعنوان جام مولانا در آن کشور برگزار خواخواهد شد.

سرپرست تیم اعزامی کشورمان به این دوره ازمسابقات افزود: از شهرستان شاهین دژ آقایان: مصدق کوخه احمدی ،حجت اسدالهی و مهدی امیر خانی و سعید سلیمان زاده بهمراه 4 ورزشکار مویتای کار از شهرستان تهران و بنام تیم ملی مویتای کشورمان در این دوره از مسابقات شرکت خواهند نمود.

بخشنامه مسابقات سمنان آقایان

 

متن دعوت نامه  فدراسیون مو ی تای ترکیه از تیم ایران که 4 نفر از شهرستان شاهیندژ استان آ  . غ   است   که این مسابقات در شهر قنیه یا همان کونیا ترکیه جام مولوی شاعر بزرگ ایران زمین  است که در کنار مبقره ایشان برگذار خواهد شد  وهمچنین این مسابقات در مورخه 1392/8/18 ساعت 12 شب پخش مستقیم از کانال kon tv در مسیر ترکیه خواهد شد      هیات رزمی شهرستان شاهیندژ

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از بازی‌های پاراآسیایی جوانان - مالزی
11 مدال طلا و یک نقره حاصل تلاش دوومیدانی‌کاران ایران در مسابقات صبح روز سوم

دوومیدانی‌کاران کشورمان در مسابقات نوبت صبح بازی‌های پاراآسیایی جوانان به 11 مدال طلا و یک نقره دست یافتند.

خبرگزاری فارس: 11 مدال طلا و یک نقره حاصل تلاش دوومیدانی‌کاران ایران در مسابقات صبح روز سوم
  •  
  •  

از مالزی،‌ در ادامه مسابقات سومین روز از سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان، رقابت‌های دوومیدانی صبح امروز در ورزشگاه بوکت چاکرا ادامه پیدا کرد که ورزشکاران کشورمان در مصاف با حریفان خوش درخشیدند.

دوومیدانی‌کاران کشورمان در 19 ماده در نوبت صبح به رقابت با حریفان پرداختند که موفق به کسب 11 مدال طلا و یک نقره شدند.

- نتایج دوومیدانی کاران به شرح زیر است:

- محمد سهرابی در پرتاب وزنه نوجوانان و در کلاس F55 با رکورد 5 متر و 76 سانتی متر به مدال نقره رسید. او در پرتاب نیزه نیز با رکورد 18 متر و 60 سانتى‌متر به مدال طلا رسید.

- سینا صفرزاده در دوی 400 متر و کلاس T38 نوجوانان با زمان 59 ثانیه و 17 صدم ثانیه به سومین مدال طلای خود رسید.

ـ در بخش بانوان مریم سلطانی در پرتاب نیزه و در کلاس F34 با رکورد 13 متر و 67 سانتی‌متر به مدال دست یافت.

ـ مصطفی افضلی در پرتاب دیسک جوانان و در کلاس F58 با رکورد 38 متر و 20 سانتی‌متر طلا گرفت. وی در پرتاب نیزه  جوانان با رکورد 27 متر بازهم با مدال طلا گرفت و مجموع مدال‌های خود در این بازی‌ها را به عدد 3 رساند. وی که سابقه نایب قهرمانی جوانان جهان در سال 2012 را نیز دارد در شرایطی که آسیب دیده بود توانست 2 مدال طلای دیگر بدست بیاورد.

- امیرحسین پرورده در پرتاب نیزه نوجوانان و در کلاس F38 با رکورد 22 متر و 26 سانتی‌متر مدال طلا گرفت و در پرتاب دیسک نوجوانان با 27 متر دومین مدال طلای خود را کسب کرد.

- فائزه کرمانی پرچمدار کاروان غدیر در پرتاب نیزه نوجوانان و در کلاس F34 با 11 متر و 70 سانتی‌متر به مدال طلا رسید و دومین مدال خوشرنگ آسیایی‌اش را به گردن انداخت.

ـ محمد قاسمی در پرتاب دیسک و در کلاس F58 با 32 متر و 14 سانتى‌متر به مدال طلا رسید و در پرتاب نیزه با رکورد 30 متر و 74 سانتی‌متر دومین مدال طلایش را بر گردن انداخت.

رقابت‌های نوبت عصر از ساعت 15 به وقت محلی پیگیری خواهد ش

مسابقات انتخابی تیم ملی آقایان در دو رده سنی

با هماهنگیهای بعمل آمده با هیئت ورزشهای رزمی استان سمنان و اعلام کتبی طی شماره 1052/376 مورخه 15/7/1392 ،سبک کشتی با کمربند کشور (Belt Werstling) در نظر دارد مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان و امیدهای 18 تا 21 سال آقایان خود را با شرایط ذیل ،ازتاریخ 30/8/1392 لغایت 1/9/1392در استان سمنان شهرستان سمنان برگزار نماید، لذا خواهشمند است مقرر فرمائید شرایط مسابقات را از آن طریق به کلیه استانهای کشور ابلاغ تا مسئولین سبکها، با هیات های مربوطه از هم اکنون هماهنگی های لازم را معمول فرمایند.

آدرس محل برگزاری مسابقات : سمنان خ ورزش. تقاطع نهضت. خانه کشتی.( خوابگاه: بلوار ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان

تعداد شرکت کنندگان از هر استان: در هر وزن یک نفر( نفرات میتوانند در دو استایل شرکت نمایند)

زمان معرفی تیمها به مسئول پذیرش: روز پنجشنبه مورخه 30/8/1392 از ساعت 1400 به بعد

زمان وزن کشی: راس ساعت 8 بعد از ظهر مورخه 30/8/1392 بدون ارفاق وزن در محل خوابگاه

زمان شروع مسابقات: راس ساعت 8 صبح روز جمعه مورخه 01/9/1392

رده سنی مسابقات : 18 تا 21 سال(( امیدها)) و رده سنی بزرگسالان 20 سال به بالا استایل مسابقات: فری استایل و کلاسیک

اوزان مسابقات کشتی : -56/-60/-66/-73/-81/-90/-100/+100 مبلغ ورودیه: برای هر 40000 تومان

تجهیزات مسابقه : کمربند قرمز، لباس آبی و سبز سبک. تی شرت سفید. شلوار سفید. کفش کشتی

مدارک مورد نیاز:R ارائه معرفی نامه از اداره جوانان و ورزش استان و یا هیات رزمی استان مربوطه R اصل شناسنامه و یا کارت ملیRدو قطعه عکس 4*3 رنگیRکارت بیمه ورزشی سال 1392 R ارائه گواهی صحت سلامت و ارائه کارت هوشمند فدراسیون الزامیست

پخش زنده ( مستقیم ) مسابقات موی تای حرفه ای جام مولوی در شهر کنیا یا همان قنیه که قبر مولوی و حضرت ابراهیم در انجاست ترکیه در 19 آبان ماه در کانال kon tv در ساعت 10 شب می توانید از گیرنده های ماهواره ای خود در مسیر ترکیه نگاه کنید که از ایران سه نفر از شهرستان شاهیندژ  به نمایندگی از کشورمان شرکت می کنند سعید سلیمانزاده / حجت اسدلهی / مصدق کخا احمدی

 

ذیرش نمایندگی سبک

سبک کشتی با کمربند در استانهای ذیل نمایندگی فعال می پذیرد.

خوزستان، هرمزگان، شهرکرد، زاهدان، کرمان، قم،کردستان، بوشهر.زنجان. قزوین

 

برگزاری مسابقات در گیلان

استان گیلان متقاضی میزبانی مسابقات امیدهای 18 تا 21 سال شد و تا روز سه شنبه نتیجه نهایی اعلام خواهد شد

اعلامی  نماینده هماهنگی سبک در استان گیلان

 
ایران میزبان پنجمین دوره مسابقات آسیایی بزرگسالان و امیدها

ایران همزمان با چهارمین دوره مسابقات فستیوال هنرهای رزمی جهان میزبان پنجمین دوره مسابقات آسیایی بزرگسالان کشتی با کمربند و دومین دوره مسابقات کشتی با کمربند امیدهای آسیاخواهد بود و انشاالله مسابقات انتخابی در حیطه آقایان و بانوان از مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

 
Olympics 2020-Japan

The AJJBWF would like to congratulate Tokyo on winning the bid to host the Olympic Games in 2020. The AJJBWF's President, Khalil Ahmed Khan, praised Tokyo's bid campaign and also the leadership of Tsunekazu Takeda, President of the Japanese Olympic. Committee. "Our Federation is very proud that Asia will be hosting the Summer Olympic Games in 2020 in Tokyo, Japan

 
برگزاری مسابقات 18 تا 21 سال برای دومین دوره مسابقات آسیایی

در نظر است مسابقات انتخابی قهرمانی کشور جهت رده سنی 18 تا 21 سال جهت شرکت در دومین دوره مسابقات آسیایی در مهرماه سال جاری برگزار گردد چنانچه هر نماینده ای متقاضی میزبانی است مراتب را بطور کتبی و با تائیدیه هیئت استان به دفتر سبک اعلام دارند.

 
صدورکارت هوشمند کشتی با کمربند
قابل توجه تمام ورزشکاران و مسئولین سبک
جهت صدور کارت هوشمند فدراسیون رزمی- کشتی با کمربند نیاز به مدارک ذیل است
 

عکس
روگرفت شناسنامه و کارت ملی
مدرک تحصیلی
آدرس وکد پستی و تلفن
احکام ورزشی
ضمنا نمایندگان اردبیل و آذربایجان غربی و شرقی نیزهر چه سریعتر نسبت به صدور کارت هوشمند ورزشکاران خود اقدام نمایند.
آدرس ایمیل جدید سبک کشتی با کمربند beltwrestlingiran@yahoo.co

راهیان کامبت گیمز اولین مرحله اردوی تیم ملی جوجیتسو

راهیان کامبت گیمز اولین مرحله اردوی تیم ملی جوجیتسو

 راهیان کامبت گیمز اولین مرحله اردوی تیم ملی جوجیتسو

تیم ملی جوجیتسو کشورمان که پیش از این با هدایت امیرخوشبین به عنوان سر مربی توانسته بود جواز حضور در بازیهای کامبت گیمز 2013 را کسب کند در اولین مرحله از اردوی آمادگی به سر می برد تیم ملی دو نفره کشورمان پیش از این توانسته بود در رقابت های ورلد گیمز جهانی 2013 با کسب دو مدال نقره و برنز برای کشور افتخار آفرینی کند.

اولین دوره از اردو ها امیر خوشبین سر مربی تیم ملی ، امیر حسام حسینی مربی تیم به همراه مدعوین در اردو مشغول تمرین هستند نفرات فیکس این اعزام عبارتند از مسعود جلیلوند 86- و محسن حمیدی 94+ کیلو گرم

دیگر حریفان تمرینی در این اردو عبارتند از:

1-مسعود جلیلوند 2- محسن حمیدی 3- مجتبی اکبری 4- ایمان حاجی هاشمی 5- مهدی مرادی 6- حامد حسینی 7- صابر فقیهی 8- رضا عزیزی 9- یوسف جولانی 10- محمد احمدی 11- امیر حسین خادمیان 12- بابک جهانگیری  

نسخه چاپي
به میزبانی ارومیه
مسابقات‌ بوکس قهرمانی جوانان کشور 22 شهریور برگزار می‌شود

بیست و چهارمین دوره از مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور از روز 22 شهریورماه‌ به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: مسابقات‌ بوکس قهرمانی جوانان کشور 22 شهریور برگزار می‌شود

، بیست و چهارمین دوره از مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور از 22 تا 28 شهریور‌ماه به میزبانی ارومیه با حضور 210 بوکسور از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها صبح روز جمعه برگزار و بعد‌ازظهر همان روز مسابقات آغاز ‌می‌شود. فینال این مسابقات نیز روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

طبق نامه‌ای که مسئولان فدراسیون به استان‌ها ارسال‌ کرده‌اند تمام حاضرین در این رقابت‌ها باید روز جمعه خود را به مسئولان برگزاری مسابقات معرفی کنند

نسخه چاپي
خطرات مصرف مکمل‌ها برای نوجوانان و جوانان
باشگاه‌ها حق فروش مکمل‌ها را ندارند/ اعتیاد ثمره استفاده ناآگاهانه

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از خانواده ها خواست نسبت به مصرف مکمل‌‌ها توسط نوجوانان و جوانان ورزشکارشان حساسیت داشته باشند.

خبرگزاری فارس: باشگاه‌ها حق فروش مکمل‌ها را ندارند/ اعتیاد ثمره استفاده ناآگاهانه

و به نقل از سایت خبری فدراسیون پزشکی، دکتر لطفعلی پورکاظمی با بیان اینکه باشگاه مکانی ارزشمند برای تامین سلامت جوانان و بقای سلامت جسمی و روحی یک جامعه ورزشی است، گفت: بیش از 90 درصد از مربیان ورزشی باشگاه ها در دوره‌های آموزشی مبارزه با دوپینگ و استفاده از مکمل ها شرکت کردند و اطلاعات لازم را در این خصوص دارند.

وی بهترین مکمل را برای افرادی که به صورت حرفه‌ای ورزش نمی کنند، انواع غذاهای طبیعی ذکر کرد و افزود: سبزیجات، میوه ها، انواع گوشت‌ها و مواد نشاسته‌ای بهترین مکمل برای جوانانی است که به ورزش می پردازند و بدن آنها نیازی به مصرف مکمل ندارد مگر در مواردی که وزن فرد خیلی کم باشد و شرایط خاصی داشته باشد که آن هم تنها با مجوز پزشک می‌توان از این داروها استفاده کرد و مربیان باشگاه ها حق ندارند هیچ گونه مکملی تجویز کنند یا در باشگاه به فروش برسانند.

دکتر پورکاظمی با هشدار نسبت به مصرف مکمل‌ها به ویژه مکمل‌های غیر مجاز تاکید کرد: جوانان نباید تصور کنند که برای داشتن یک آناتومی زیبا باید به سراغ مکمل ها بروند. زیرا مکمل به خودی خود می تواند فرد را به سمت دوپینگ و استفاده از داروهای نیروزا پیش ببرد. ضمن اینکه مکمل‌هایی مانند ناندرولون، سوما و تستوسترون و یا پودرهای لاغری که حاوی شیشه هستند اثرات بسیار زیان آوری بر بدن به جای می گذارند و در مواردی باعث اعتیاد می شوند.

وی با بیان اینکه مکمل های مجاز نیز تنها با اجازه پزشک باید مصرف شوند، گفت: مکمل هایی مانند پودر way یا آمینو یا انواع امگا 3 و فارماتان باعث ازدیاد پروتئین و ویتامین در بدن می شود و باعث آسیب هایی به کلیه و حتی بروز بیماری نقرس خواهد شد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی مرگ ناگهانی، سکته قلبی و مغزی، نارسایی کبد، کبد چرب، نارسایی کلیه و دیالیز، اختلالات تنفسی، ناباروری، خونریزی دستگاه گوارش، اختلالات عملکردی اعصاب و عضلات و افسردگی یک قطبی و دو قطبی را از جمله عوارض استفاده غیرمجاز از مکمل های نیروزا و مکمل های غیر استاندارد ذکر کرد و بیان داشت: ممکن است در افرادی که از داروها و مکمل های غیرمجاز استفاده کرده اند عوارضی مانند دل پیچه، تهوع، استفراغ و ادرار خونی به صورت آنی ظاهر شود بنابراین خانواده ها باید نسبت به این عوارض و احتمال مصرف مکمل های غیر مجاز توسط نوجوانان و جوانان هوشیاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه بدنی که با مکمل، عضله ای می شود همچون بادکنکی است که با قطع مصرف مکمل می ترکد و چروکیده می شود، تصریح کرد: خانواده باید نسبت به سلامت باشگاه هایی که نوجوانان در آنها حضور می یابند اطمینان داشته باشند و در صورت مشاهده مواردی مانند فروش مکمل در باشگاه هیئت های پزشکی ورزشی شهرستان ها یا ادارات ورزش و جوانان را در جریان قرار دهند تا با باشگاه‌های متخلف برخورد شود.

گر از نظر روانی آماده باشم رسیدن به مدال جهانی دور از دسترس نیست
علیاری: قول مدال نمی‌دهم اما بهترین کشتی‌هایم را می‌گیرم

ملی‌پوش وزن ۹۶ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی گفت: اگر از نظر روحی و روانی آماده باشم، بهترین نتیجه را خواهم گرفت و رسیدن به مدال جهانی دور از دسترس نیست.

خبرگزاری فارس: علیاری: قول مدال نمی‌دهم اما بهترین کشتی‌هایم را می‌گیرم

مهدی علیاری درباره شرایطش برای حضور در مسابقات جهانی گفت: برای اولین بار است که حضور در مسابقات جهانی را تجربه می‌کنم و سخت‌ترین میدانی است که قرار است در آن شرکت کنم. تمام تلاشم این است که موفقیت قاسم رضایی در این وزن در المپیک لندن را حفظ و تکرار کنم. البته حریفان خوبی در این وزن دارم و 7 - 8 کشتی‌گیر مطرح و مدعی در 96 کیلو حضور دارند.

وی ادامه داد: قولی برای کسب مدال نمی‌دهم، اما به مردم قول می‌دهم بهترین کشتی‌هایم را بگیرم. درست است حریفانم با تجربه هستند، اما من هم با نیروی جوانی انگیزه و غیرت، شانس رسیدن به مدال را دارم. قول دادن برای رسیدن به مدال بار روانی را زیاد می‌کند. هر قدر با خیال آسوده‌تر روی تشک کشتی بروم نتیجه بهتری خواهم گرفت. اگر از نظر روحی و روانی آماده باشم بهترین نتیجه خواهم گرفت چون از نظر بدنی بسیار آماده هستم.

علیاری تصریح کرد:‌ با 5 - 6 حریف اصلی در مسابقات دانشجویان جهان کشتی گرفتم و از تجربه کشتی مقابل آنها در مسابقات جهانی نهایت استفاده را خواهم کرد. یک سال است در اردوها شب و روز زحمت می‌کشم؛ رسیدن به مدال جهانی خیلی سخت نیست و به این خودباوری رسیده‌ام که می‌توانم مدال بگیرم چون انگیزه زیادی دارم.

وی با بیان اینکه شرایط بدنی خوبی دارم و از نظر وزنی هم مشکل خاصی ندارم و خیلی راحت سر وزن خواهم رسید، گفت: حضور در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان تجربه خوبی بود؛ امیدوارم در مسابقات جهانی هم کشتی‌های خوبی بگیرم و با دست پر بازگردم. مربیان از عملکردم در مسابقات دانشجویان راضی بودند و اگر اشتباهاتی را که در آنجا مرتکب شدم، تکرار نکنم رسیدن به مدال جهانی چندان سخت نیست.

علیاری خاطر نشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که تا ابنجا کمکم کرد و امیدوارم بتوانم با کسب مدال در مسابقات جهانی مزد زحماتم را بگیرم. از خانواده‌ و پدر و مادرم و مربیانم نوربخش و حضرتی‌پور هم تشکر می‌کنم که کمک و حمایت‌های زیادی از من کردند.

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان از 25 تا 31 شهریور ماه در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.


تبریز قهرمان جشنواره ورزش های سنتی و بازی های بومی و محلی

تبریز قهرمان جشنواره ورزش های سنتی و بازی های بومی و محلی

در پنجمین جشنواره بازی های بومی و محلی و ورزش های روستایی تیم آذربایجان شرقی قهرمان شمال غرب کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، به نقل ازخبرگزاری برنا از ارومیه؛ پنجمین جشنواره بازی های بومی و محلی و ورزش های روستایی شمالغرب کشور که به میزبانی ارومیه و با حضور 850 ورزشکار به مدت دو روز در پارک ائللرباغی برگزار شد، عصر روز جمعه با قهرمانی تیم آذربایجان شرقی به کار خود پایان داد.
ورزشکاران در این جشنواره علاوه بر به نمایش گذاشتن بازی های بومی و محلی خود، در سه رشته دال پلان بانوان، کشتی آشیرما آقایان و هفت سنگ مردان به رقابت با یکدیگر پرداختند.
در پایان این مسابقات تیم آذربایجان شرقی در مجموع با کسب 22 امتیاز به مقام اول، استان زنجان با 19 امتیاز به مقام دوم و تیم استان اردبیل با کسب 16 امتیاز به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.
در رشته دال پلان، بانوان آذربایجان شرقی با 7 امتیاز مقام اول، تیم کردستان با 6 امتیاز دوم و تیم بانوان گیلان با 5 امتیاز به مقام سوم دست یافت.
همچنین در رشته کشتی آشیرما آقایان زنجان با کسب 12 امتیاز، اردبیل با 9 امتیاز و آذربایجان شرقی با 8 امتیاز به ترتیب مقام اول تا سوم این رشته را از آن خود کردند.
در رشته هفت سنگ مردان نیز تیم آذربایجان شرقی، پیرانشهر و زنجان به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
گفتنی است، این جشنواره به مدت دو روز در محل بوستان ائللرباغی ارومیه با حضور 25 تیم برگزار و بیش از ۷۰ بازی بومی و محلی به نمایش گذاشته شد و عصر روز جمعه با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

نسخه چاپي
به خاطر مشکلات شخصی قادر به فعالیت در بوکس نیستم
مهدی‌پور: سلطانی باید اتهاماتی که وارد کرده را ثابت کند/ از بالاترین مراجع استعلام دارم

مربی تیم جهان فولاد غرب در لیگ برتر بوکس گفت: اگر سلطانی اتهاماتی را که به دوستان ما وارد کرده را نتواند ثابت کند تمام مدارک مالی که از او داریم را رسانه‌ای خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: مهدی‌پور: سلطانی باید اتهاماتی که وارد کرده را ثابت کند/ از بالاترین مراجع استعلام دارم

، سرانجام پس از مشکلات فراوانی که بین اعضا هیئت بوکس استان کرمانشاه‌ و رئیس این هیئت وجود داشت روز گذشته(سه‌شنبه) چهار نفر از اعضا هیئت بوکس این استان به این نتیجه رسیدند که از مسئولیت خود کناره گیری کنند.

بیژن باتمانی( نایب رئیس) مجتبی اسمی (دبیر هیئت بوکس)  اردشیر عرفان(رئیس کمیته داوران) و رضا مهدی پور (مشاوره هیئت بوکس) نفراتی بودند که استعفا خود را به صورت رسمی اعلام کردند. داریوش سلطانی در واکنش به این خبر اظهار داشت که هنوز هیچ نامه‌ای به طور رسمی از سوی نایب رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه به دست وی نرسیده و تنها رئیس کمیته داوران از سمت خود استعفا داده است.

رضا مهدی‌پور ، اظهار داشت: رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه اصلا قادر نیست اوزان بوکس را به ترتیب تکرار کند و حالا چطور مدعی است که بنده صلاحیت حضور در خانواده بوکس را ندارم. آقایان که مدعی هستند مدارکی از دوستان ما در سالن‌های ورزشی دارند باید این اتهامات را که به دوستان ما وارد کرده‌اند را ثابت کنند، چرا که ما مدارک  مالی و غیره از او داریم که ثابت می‌کند که چه کسی مشکل دارد.

وی افزود: سلطانی در صحبت‌های خود مدعی شده که من را از کانال های بالاتر رد صلاحیت کرده‌اند و اجازه فعالیت در بوکس را ندارم. او باید شفاف بگویید که آن کانال‌ها کجا هستند، چرا که بنده از بالاترین مراجع قضایی استعلام گرفته‌ام و هیچ گونه مشکلی ندارم. اگر سلطانی صحبت‌های خود را ثابت نکند تمام مدارکی که از او داریم را رسانه‌ای خواهیم کرد.

مربی تیم جهان فولاد غرب در ادامه گفت: بنده مشکلات شخصی دارم و چه سلطانی باشد و چه نباشد حاضر به فعالیت در بوکس استان کرمانشاه نیستم. چرا که بوکس استان کرمانشاه در دست افراد ورزشی نیست.

مهدی‌پور در پایان گفت: بنده پیگیری خواهم کرد تا ببینم که چرا سلطانی به دوستان من که سال‌ها پرچم ایران را در مقابل دشمنان به نمایش در آورده‌اند اتهام وارد کرده است.

نسخه چاپي
۲۱ آبان آخرین فرصت ثبت‌نام در انتخابی لندن
۱۰ تکواندوکار ایرانی شانس کسب سهمیه المپیک دارند

فدراسیون جهانی تکواندو اسامی ۱۰ تکواندوکار برتر ایرانی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: ۱۰ تکواندوکار ایرانی شانس کسب سهمیه المپیک دارند

  با انتشار 31 تکواندوکار برتر جهان از سوی فدراسیون جهانی تکواندو (WTF) براساس رنکینگ اوزان المپیکی، نام 10 بازیکن برتر ایرانی نیز اعلام شد.

بر این اساس در وزن اول المپیکی میثم باقری و هادی مستعان، در وزن دوم محمد باقری معتمد و بهنام اسبقی، در وزن سوم مسعود حجی زواره، فرزاد عبدالهی و علیرضا نصرآزادانی و در وزن چهارم یوسف کرمی، حسین تاجیک و سجاد مردانی نامشان در فهرست منتشره فدراسیون جهانی قرار دارد.

حداکثر دو تکواندوکار در هر وزن شانس حضور در این مسابقات را دارند که در صورت دعوت به نام فدراسیون جهانی، این نفرات به نخستین مرحله رقابت‌های انتخابی اعزام می‌شوند.

در صورت دعوت نشدن ملی پوشان منتخب از سوی کادر فنی گزینش خواهند شد و فدراسیون تکواندو تا 21 آبان فرصت دارد تا در رقابت‌های گرند پریکس لندن ثبت نام کنند.

مسابقات گرند پریکس لندن نخستین مرحله مسابقات انتخابی بازی‌های المپیک ریو است که در آذر ماه برگزار خواهد شد.

نسخه چاپي
با حضور در لیگ جهانی
کاراته‌کاهای ایرانی از شنبه وارد تاتامی می‌شوند

کاراته‌کاهای ایرانی برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان ترکیه بعدازظهر روز گذشته (چهارشنبه) راهی استانبول شدند تا از روز شنبه وارد تاتامی شوند.

خبرگزاری فارس: کاراته‌کاهای ایرانی از شنبه وارد تاتامی می‌شوند

  و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، تیم ملی کاراته کشورمان که خود را برای حضوری پرقدرت در بازی‌های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند با حضور در لیگ جهانی به روند آماده سازی خود سرعت بیشتری خواهد بخشید.

ترکیب تیم ملی کشورمان در لیگ جهانی به شرح زیر است:

در بخش آقایان:

وزن منهای 60 کیلوگرم: هامون درفشی پور

وزن منهای 67 کیلوگرم: سعید احمدی، حسین سمندر، حامد زیگساری، آروین باقری، علی اصغرآسیابری

وزن منهای 75 کیلوگرم: سعید حسنی پور، بهمن عسگری و محمدحسین اکرام زاده

وزن منهای 84 کیلوگرم: مهدی سلطانی و ذبیح اله پورشیب

وزن به اضافه 84 کیلوگرم: سجاد گنج زاده، عماد مژدهی و امیررضا پورمحمد

کاتای انفرادی: فرید حقیقی و داود شاهچراغی

هدایت تیم مردان را شهرام هروی و حسین روحانی بر عهده دارند.

در بخش بانوان:

وزن منهای 50 کیلوگرم: سحرکرجی

وزن منهای 55 کیلوگرم: شیما آل سعدی، سروناز کاظم زاده

وزن منهای 61 کیلوگرم: دلارام دوستی، سمیرا ملکی پور

وزن منهای 68 کیلوگرم: پگاه زنگنه، طراوت خاکسار

وزن به اضافه 68 کیلوگرم: الهه رضازاده

ستاره موسوی و سمانه خوش قدم تیم بانوان را در این بازی‌ها هدایت می‌کنند.

جواد سلیمی، محسن عبدیزدان، علی صاحبی و ولی حسینی نیز برای قضاوت در این بازی‌ها عازم ترکیه شدند.

محسن آشوری به عنوان سرپرست مردان و اشرف امینی به عنوان سرپرست بانوان تیم ایران را همراهی می‌کند.

این مسابقات شنبه و یکشنبه هفته آینده 16 و 17 شهریورماه برگزار می‌شو

نسخه چاپي
گلچین دیدارهای استقلال و پرسپولیس-2
از شوت دیدنی کاویانپور تا ضربه سر طلایی پیروز+فیلم

دربی پنجاه و هشتم برای استقلالی‌ها یادآور گل دیدنی پیروز قربانی در وقت‌های تلف شده و در نهایت برتری آبی‌ها بود.

خبرگزاری فارس: از شوت دیدنی کاویانپور تا ضربه سر طلایی پیروز+فیلم

، هفتاد و هفتمین دیدار استقلال و پرسپولیس روز جمعه برگزار خواهد شد و به همین بهانه گزیده 5 دیدار دیگر دربی پایتخت را انتخاب کرده ایم.

*شوت بیادماندنی کاویانپور و ضربه فکری از روی خط برگشت داده شد 

دربی 56 در بهمن ماه 1382 با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار گل اول بازی توسط سید عباسی برای استقلال زده شد و در ادامه حامد کاویانپور روی ریباند با شوتی دیدنی گل تساوی را به ثمر رساند. 

در این دیدار یک موقعیت استثنایی نصیب محمود فکری بازیکن استقلال شد که پرسپولیسی ها توسط افشین پیروانی با کمک تیرک دروازه ضربه او از روی خط دروازه برگرداندند.

* دربی 57 یکی از کم هیجان ترین دیدارها

یکی از کم هیجان ترین دیدارهای استقلال و پرسپولیس دیدار پنجاه و هفتم دو تیم بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار کسل کننده دو تیم موقعیت های اندکی را بر روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند و فرصت چندانی نصیب مهاجمان نشد.

* دربی پرگل با ضربه سر طلایی پیروز و برد شیرین آبی ها

دربی 58 یک دیدار پرگل از آب درآمد. در این دیدار دوتیم بارها دروازه یکدیگر را تهدید کردند و 5 بار توپ از خط دروازه ها گذشت. سهم استقلال از گل های زده شده 3 گل بود و سهم پرسپولیس 2 گل.

اولین گل بازی توسط رضا عنایی با ضربه سر وارد دروازه سرخ ها شد؛ اما در ادامه شیث رضایی بر روی اشتباه مدافعان و دروازه بان استقلال گل تساوی را به ثمر رساندند.

پرسپولیسی ها با گلزنی سهراب انتظاری از آبی ها پیش افتادند، اما محمود فکری کاپیتان استقلال با گلی دیدنی بازی را به تساوی دو بر دو کشاند.

در شرایطی که همگان در انتظار پایان بازی بودند، سانتر فرزاد مجیدی از منطقه راست استقلال و ضربه سر پیروز قربانی گلی دیدنی و طلایی را در دقیقه 93 برای آبی ها به ارمغان داشت تا استقلال بردی شیرین را مقابل رقیبش بدست آورد و دیرترین گل تاریخ دربی ها رقم بخورد.

* گلزنی رضا عنایتی؛ مقصر اصلی مهرزاد معدنچی!

پنجاه و نهمین دیدار استقلال و پرسپولیس با برتری آبی ها با تک گل رضا عنایتی همراه شد.

در این دیدار مهرزاد معدنچی پراشتباه ظاهر شد و علی پروین سرمربی وقت پرسپولیس مقصر اصلی را هافبک تیمش قلمداد کرد.

دربی شماره 60 هم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا یک تساوی دیگر برای دو تیم رقم بخورد.

*این فیلم را ببینید.

نسخه چاپي
صحبت‌های کفاشیان و سرپرست وزارت ورزش امید زیادی به من داد
کی‌روش: جلسه خوبی با صالحی داشتیم/ با امید وزارت را ترک می‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: جلسه بسیار خوب و شفافی با سرپرست وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکلات تیم ملی داشتیم.

خبرگزاری فارس: کی‌روش: جلسه خوبی با صالحی داشتیم/ با امید وزارت را ترک می‌کنم

به گزارش  کارلوس کی‌روش در خصوص جلسه با صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در مجموع جلسه بسیار خوبی بود و صحبت‌هایی که صالحی امیری و کفاشیان داشتند بسیار شفاف بود امیدوارم برنامه‌های تیم ملی از این به بعد رو به جلو حرکت کند.

وی ادامه داد: باید به صحبت‌های صالحی امیری و کفاشیان اشاره کنم که امید زیادی را دادند و من ساختمان وزارت ورزش را با امید ترک می‌کنم.

جشنواره بازیهای بومی و محلی و غذاهای سنتی فردا در ارومیه آغاز می شود .

جشنواره بازیهای بومی و محلی و غذاهای سنتی فردا در ارومیه آغاز می شود .

زنگ آغاز جشنواره بازیهای بومی و محلی و غذاهای سنتی فردا در ارومیه به صدا در خواهد آمد .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، جشنواره بازیهای بومی و محلی و غذاهای سنتی فردا با حضور بیش از 700 ورزشکار در قالب تیم هایی از استان های اردبیل ، کردستان ، گیلان ، زنجان ، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه ، احیاء و معرفی بازیهای بومی و محلی استان ها به یکدیگر و آحاد مختلف مردم ، توسعه و تقویت وحدت قومیتی و نیز احیاء فرهنگ سنت های محلی مناطق مختلف کشور و با ارائه بیش از 45 بازی عصر فردا پنجشنبه 14 شهریور ماه در محل بوستان ائللرباغی ارومیه در فضای آکنده از شادی و نشاط عمومی آغاز خواهد گردید و مراسم افتتاحیه این جشنواره نیز ساعت 30/17 با حضور مسولین ارشد استان و مدیران دستگاههای اجرائی استان ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جامعه ورزشی استان و مردم علاقمند به ورزش درهمین محل برگزار خواهد گردید .
گفتنی است این جشنواره بعد از ظهر روز جمعه 15 شهریور ماه به کار خود خاتمه خواهد داد

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 13140351
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content